cat-users - [[cat-users]] No em puc connectar a la xarxa eduroam de la XTEC

cat-users AT lists.geant.org

[[cat-users]] No em puc connectar a la xarxa eduroam de la XTEC

  • From: Enric Castellà <ecaste56 AT xtec.cat>
  • To: cat-users AT lists.geant.org
  • Subject: [[cat-users]] No em puc connectar a la xarxa eduroam de la XTEC
  • Date: Wed, 26 Oct 2022 14:00:03 +0200

Salut,

he instal·lat el vostre programari per linux sobre una debian 12 (bookworm) sobre el NetworkManager i no em funciona.

Tal i com explica aquí:

https://xtec.gencat.cat/ca/at_usuari/guies/eduroam

Em diu que està ben instal·lat, m'ha creat un directori amb un fitxer d'extensió "pem" amb aquest nom:

~/.config/cat-installer/ca.pem

A la hora de configurar el NetworkManager, he configurat amb certificat, sense certificat, posant el domini, sense posar-lo, posant un usuari anònim i sense posar-lo.

He provat totes les opcions i no em puc connectar amb el portàtil, en canvi, si que em puc connectar amb un android amb programari LineageOS amb l'opció sense certificat.

 Com ho puc resoldre?

A l'instal·lar em diu que el programari s'ha creat per part de GEANT, i al contacte del web cat.eduroam.org surt aquest correu de contacte.

Qualsevol suggeriment serà benvingut.

Gràcies.

Vinga,

Salut i desobediència!

                                      Enric.

--

Enric Castellà
CESIRE

PNG image

  • [[cat-users]] No em puc connectar a la xarxa eduroam de la XTEC, Enric Castellà, 10/26/2022

Archive powered by MHonArc 2.6.19.

Top of Page