cat-users - [[cat-users]] Problem z zainstalowaniem

cat-users AT lists.geant.org

[[cat-users]] Problem z zainstalowaniem

  • From: michal.d100 AT wp.pl <michal.d100 AT wp.pl>
  • To: cat-users AT lists.geant.org <cat-users AT lists.geant.org>
  • Subject: [[cat-users]] Problem z zainstalowaniem
  • Date: Thu, 19 Mar 2020 16:28:29 +0100

Dzień dobry
Mam problem z zainstalowaniem na moim komputerze programu eduroam. W momencie gdy włączam instalator dla mojej uczelni wyskakuje mi komunikat "Usługa konfiguracji sieci bezprzewodowej nie jest włączona. konfigurator nie może kontynuować". Działam na systemie Windows 10. Próbowałem znaleźć problem w internecie i go rozwiązać lecz z marnym skutkiem gdyż żadna z opcji nie pomagała bądź nie ma narzędzi w moim systemie które powinny być w stanie to naprawić. Proszę o szybką odpowiedź najlepiej z kilkoma pomocnymi i sprawdzonymi metodami jak to wykonać.

Z Poważaniem
Michał Dargacz

  • [[cat-users]] Problem z zainstalowaniem, michal . d100, 03/19/2020

Archive powered by MHonArc 2.6.19.

Top of Page