cat-users - [[cat-users]] conexio eduroam

cat-users AT lists.geant.org

[[cat-users]] conexio eduroam

  • From: CRISTINA CAMA GARCIA <deygeconsultores AT yahoo.es>
  • To: "cat-users AT lists.geant.org" <cat-users AT lists.geant.org>
  • Subject: [[cat-users]] conexio eduroam
  • Date: Mon, 24 Oct 2022 07:33:31 +0000 (UTC)

Hola Bon dia,
Estic intentant conectar amb l'eduroam de la facultat de economica i empresa de la universitat de barcelona
he descarregat al meu ordinador l'aplicacio eduroam
al posar el mue identificador i la contrasenya no em reconeix. es la contrasela que utilitzo per antrar al campus virtual. Em podeu ajudar que estic fent malament?
No soc alumne soc la directora del master i es imprescindible que ens conectem per que es online
Gracies.

Cristina Cama Garcia

Directora
Máster de Mindfulness en Organizaciones Conscientes
Facultad de Economía y Empresa - Universidad de Barcelona
+34 608 900 906
www.masterremind-ub.org

Archive powered by MHonArc 2.6.19.

Top of Page