cat-users - Re: [[cat-users]] Conexión a eduroam

cat-users AT lists.geant.org

Re: [[cat-users]] Conexión a eduroam

  • From: Jose-Manuel Macias Luna <jmanuel.macias AT rediris.es>
  • To: Paloma Martinez-Guisasola Gil <909697 AT unizar.es>
  • Cc: cat-users AT lists.geant.org
  • Subject: Re: [[cat-users]] Conexión a eduroam
  • Date: Thu, 14 Sep 2023 10:30:44 +0200

Hi / hola,

This is an English-speaking mailing list. Since this message could probably
not be related to CAT support, we will take this message off the list to
answer in Spanish.

(Esta lista es para soporte en inglés de problemas con los instaladores
CAT, contestaremos fuera de lista ya que el problema no parece necesariamente
relacionado con CAT).

Greetings/saludos,

eduroam ES.

Archive powered by MHonArc 2.6.24.