cat-users - Re: [[cat-users]] Problem sa prijavom na mrežu eduroam preko laptopa

cat-users AT lists.geant.org

Re: [[cat-users]] Problem sa prijavom na mrežu eduroam preko laptopa

  • From: Dubravko Penezic <dpenezic AT srce.hr>
  • To: Petricia Lisica <petricia.lisica AT student.pravo.hr>, cat-users AT lists.geant.org
  • Subject: Re: [[cat-users]] Problem sa prijavom na mrežu eduroam preko laptopa
  • Date: Tue, 10 Jan 2023 18:11:03 +0100

Hi Patrici,

please contact eduroam NRO in Croatia on admin AT eduroam.hr

Reards,
Dubravko Penezic

On 1/10/23 12:02, Petricia Lisica (via cat-users Mailing List) wrote:
Poštovani,

imam poteškoće sa pristupom wifi mreži eduroam na novom laptopu a na stranici za konfiguraciju se navodi kako se trebam obratiti ustanovi za pomoć (iskreno, ne znam o kojem je točno kontaktu riječ pa se obraćam Vama). Naime ne mogu se prijaviti na mrežu preko novog laptopa a pokušavam već 3 dana sa dvije različite lokacije (SD Lašćina u kojem sam trenutno smještena i u zgradi Pravnog fakulteta na adresi Gundulićeva 10 za vrijeme jučerašnjeg predavanja). Instalirala sam eduroam installer u više navrata ali i dalje se ne mogu prijaviti na mrežu. Zanimalo me što točno trebam poduzeti kako bi se prijavila na mrežu i ukoliko ovo nije adekvatan kontakt za rješavanje situacije, možete li me usmjeriti na ispravan kontakt? Na starom laptopu nisam imala ovakve probleme za vrijeme boravka na Lašćini, trenutno mreža eduroam funkcionira na mobitelu no ne i na laptopu a unosim ispravne podatke AAI identiteta i pratim upute sa internet stranice za prijavu na mrežu. Unaprijed zahvaljujem.

S poštovanjem,

Petricia Lisica

To unsubscribe, send this message: mailto:sympa AT lists.geant.org?subject=unsubscribe%20cat-users
Or use the following link: https://lists.geant.org/sympa/sigrequest/cat-users

Archive powered by MHonArc 2.6.19.

Top of Page