cat-users - Re: [[cat-users]] eduroam CAT: byl jste pozván spravovat IdP

cat-users AT lists.geant.org

Re: [[cat-users]] eduroam CAT: byl jste pozván spravovat IdP

  • From: Jan Tomášek <jan.tomasek AT cesnet.cz>
  • To: HAVEL Ladislav <havel AT stavskola.cz>, "brychta.r AT kr-vysocina.cz" <brychta.r AT kr-vysocina.cz>, eduroam CAT Zpětná vazba <cat-users AT lists.geant.org>
  • Subject: Re: [[cat-users]] eduroam CAT: byl jste pozván spravovat IdP
  • Date: Tue, 17 Jul 2018 09:20:16 +0200

Hello,

On 07/17/2018 09:00 AM, HAVEL Ladislav wrote:
> oba odkazy zobrazí stejnou stránku, kam není možné ani zadat token ani
> provádět jakoukoliv správu: viz. screen

prosím přihlašte se pomocí nějaké sociální identity (viz druhá záložka)
pokud nic nemáte tak pomocí CESNET (účet v CESNET CAAS která jsem vám
posílal). Následně budete moci vyplnit parametry vašeho eduroam IdP.
Pokud budete na tento mail reagovat, tak prosím odstraňte z adresátů
cat-users AT lists.geant.org
je to převážně anglicky hovořící list.

S pozdravem
--
Jan Tomasek aka Semik work: CESNET, z.s.p.o.
http://staff.cesnet.cz/~semik/ Zikova 4, 160 00 Praha 6

Archive powered by MHonArc 2.6.19.

Top of Page